Zvočni posnetek (osemkanalna verzija)
Zvočni material, s katerim je poslušalec soočen v zvočnem performansu Spheres of Resonance Ludgerja Brümmerja, tvorijo izključno resonance, vir teh pa so algoritmi fizikalno modeliranih virtualnih objektov . Algoritmi fizikalnega modeliranja pa ne določajo samo zvočne plati, ampak tudi časovno pogojene spremembe v zvočni strukturi. Avtor je posamezne resonance pustil v neobdelanem stanju, edini poseg predstavlja njihova sopostavitev – kompozicija. Zvok, ki ga slišimo v tej kompoziciji, temelji izključno na zakonih mehanike, pogosto pa je primerljiv s predmeti in pojavi iz fizične realnosti, npr. z glasbenimi skrinjicami, nihali in drugimi gradniki, kot so pospeški, ki jih sproži gravitacija, in spremembe v barvi zvoka, ki nastanejo zaradi močnejšega ali šibkejšega pritiska loka na struno, prav tako pa smo priča nekaterim težje pojasnljivim zvočnim produktom, npr. zvoku močnega ladijskega motorja. S simulacijo fizičnih procesov zvočni material v mnogih primerih pridobi številne zvočne podrobnostih, ki bi jih z uporabo mikrofona težko zajeli in odslikali. Programska oprema, ki je bila uporabljena za to kompozicijo, je Genesis laboratorija ACROE iz Grenobla. Kompozicija je bila v ustvarjena v laboratoriju Hertz-Lab centra ZKM.