Zvočni nastopi v Linhartovi dvorani
Ludger Brummer: Spheres of Resonance | 8-kanalna kompozicija (24 min)
Kosmas Giannoutakis: Bursty Exorbitance | 8-kanalna kompozicija (8 min)
Julia Jasmin Rommel: Zwischenraum – Akustische Kartographie | 4K stereo AV kompozicija (12 min)
Tadej Droljc: Singing Sand | AV kompozicija (15 min)
V drugem koncertnem sklopu festivala bodo predstavljene kompozicije štirih umetnikov, ki jih druži raziskovanje in ustvarjanje raznolikih modalitet krmiljenja zvočnih parametrov.
Zvočni performans Ludgerja Brümmerja Spheres of Resonance jemlje kot vir zvoka prostorske in akustične razsežnosti virtualnih objektov, ki jih definirajo algoritmi fizikalnega modeliranja. S spreminjanjem parametrov potiska Brümmer modele v skrajnosti, v stanje samooscilacije. Nastala zvočnost poslušalce premešča med fizično realnostjo, na podlagi katere so omenjeni algoritmi modelirani, in estetiko digitalnega, ki dovoljuje pervertiranje zvočnih parametrov onkraj meja fizično možnega.
Delo Bursty Exorbitance umetnika Kosmasa Giannoutakisa raziskuje eruptivne ritmike in nestabilnosti po meri ustvarjenega generativnega sistema povratnih zank z integriranim štiridimenzionalnim kaotičnim atraktorjem, ki ga je leta 2017 odkril M. Ababneh z Oddelka za mehatronični inženiring na Univerzi Hashemite). Atraktor je uporabljen kot modulator makronastavitev zank, njegova vizualizacija pa upravlja potek kompozicije po principu grafične notacije. Tesna prepletenost signalnih poti in nastavitev posledično producira enovito zvočnost v stanju konstantne transformacije.
Julia Jasmin Rommel v delu Zwischenraum – Akustische Kartographie z uporabo programa IanniX kot grafično notacijo obravnava kartografske dokumente, ki so bili ustvarjeni po vzorcih lastnega vsakdanjega gibanja. V procesu sonifikacije so prostorske informacije, ki sestavljajo tovrstne prehodne in nemirne prostore, pridobile tudi časovno razsežnost. S tem je dosežena ponovna vpeljava zvezne in časovne izkušnje v sicer statično kartografsko sled.
Realnočasovna avdiovizualna kompozicija Singing Sand Tadeja Droljca pa temelji na programirani recipročnosti vizualne in zvočne podobe – rojev delcev v virtualnem tridimenzionalnem prostoru ter granularno sintetizirane zvočnosti. Parametri zvočnosti tako z uporabo fizičnih algoritmov v realnem času vplivajo na pozicijo, barvo in gibanje delcev, s čimer Droljc stremi k vzpostavitvi celostno imerzivnega in čutno sinestetičnega modela AV performansa.
Vstopnina: 9, 7* €
*predprodaja / študenti & upokojenci na dan dogodka
Produkcija: Društvo Ljudmila, ZKM Hertz-Lab, Cankarjev Dom